SSC-I voorziet meer dan 18.000 gebruikers in 10 verschillende organisaties in hun ICT behoefte. Optimale service en klantvriendelijkheid staat bij ons voorop. Zo bieden wij al onze klanten:

On Site Support

Het On Site Support team van SSC-I biedt ICT-ondersteuning op alle klantlocaties in Nederland. Via een efficiƫnte planning en 'Track&Trace' op de voertuigen worden de buitendienstmedewerkers snel, flexibel en effectief ingezet.

ICT-servicedesk

De ICT-servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor alle gebruikers van de producten en diensten van SSC-I. De medewerkers van de servicedesk zorgen ervoor dat alle vragen, wijzigingsverzoeken en klachten snel en adequaat worden afgehandeld.

  • 80% oplospercentage bij het eerste contact
  • Gemiddelde wachttijd telefoon van 40 seconden bij 10.000 inkomende telefoongesprekken per maand
  • Behandeling van e-mail binnen 1 werkdag bij 4.000 mails per maand
  • Ondersteuning van 16.000 werkplekken en 20.000 gebruikers

Een Landelijk Service Netwerk

Wij kunnen u helpen, waar u ook in Nederland zit. Ons landelijk service netwerk kan altijd naar u toekomen.

Om maximale kwaliteit van dienstverlening te verlenen zijn wij als volgt ingericht:

  • De Directie Beheer monitort en onderhoudt ICT-systemen, werkplekdiensten en ICT-infrastructuur.
  • De Directie Ontwikkeling & Vernieuwing ontwikkelt nieuwe applicaties en diensten, en wijzigingen in bestaande ICT-dienstverlening.
  • Deze twee organisatieonderdelen worden ondersteund door de afdelingen Bedrijfsvoering, Accountmanagement, CTO Office en Kwaliteit, Planning & Control.

ISO certificering

SSC-I is ISO 9001 gecertificeerd, dat betekent dat de organisatie aantoonbaar alle processen heeft geborgd in een kwaliteitsmanagementsysteem. Ook op het gebied van informatiebeveiliging is SSC-I ISO gecertificeerd (27001).